søndag 23. november 2008

Nordlys over Andenes


16 kommentarer:

Anneli sa...

Oi førr et flott nordlysbilde!!
Gratulere med blogg og med nytt kamera (:
E har jo cannon 350D, men har ikje satt me inn i halvparten av alle innstillingan.. TTT (ting tar tid!)
Ha ei koselig hælg (:
Stor klæm <3

Kenneth`s fotoblogg. sa...

Legg merke til at det faktisk ikke er TÅKE over Andenes:-))
Utrolig men sant...

Unknown sa...

Tusen takk, Anneli:)
Å ja, Kenneth, d e jo heilt utrulig... :)

ninabakke sa...

Så flott med nordlys

Rasofiel sa...

tusen takk :) nydelige stemningsfulle bilder på bloggen din ♥ håper du får en flott helg :) vyanmica

Maria ( Idekroken ) sa...

Takk for koselig kommentar hos meg :)
Og FOR et nydelig bilde. Vet du, jeg har aldri vært i nord-Norge, og heller aldri sett nordlys :(

Klemmer fra meg

sylvia sa...

så nydelig et bilde du viser her av nordlysmjeg her sør har bare sett dette fenomenet en gang live i mitt liv.
var lita å ble litt redd,
koselig du ville bli min følger.
ha en koselig kveld.
klem fra sylvia

Lenemora sa...

Flott bilde av nordlys!
Aldri sett det sånn grønt før....
Så koselig at du vil følge bloggen min!

Klem fra Lenemora

Lenemora sa...

Så hyggelig at du vil følge bloggen min!
For et fantastisk bilde du har tatt idag - vi søringer kan jo ikke akkurat skryte av et slikt flott lys, har aldri sett maken!

Ha en fin uke!

Klem fra Lenemora

Barbros lille atelier sa...

Å, så nydelig!

Koselig at du vil være med imin lille give away:-)

Klem

salige lavendel sa...

Har du sett så vakkert! Må være en opplevelse å se det med egne øyne!!

M sa...

Så nyyyyyydelig!!!
Jøss...du har mye å henge fingrene dine i som er alene med tre!
Har du ikke følgerlinker på bloggen din?
Klem, M

Fossestua sa...

Hei Renate :)
Kjempekoselig at du vil følge bloggen min! Velkommen skal du være :)
Flott bilde av nordlyset du har tatt. Vi er heldige vi her i nord, som titt og ofte kan nyte dette fasinerende fenomenet.
Ønsker deg en fin uke :)
Klem fra Lise

Livet i Fattighuset sa...

Så morsomt med nordlyset. Det hender vi ser den her sør for Oslo også. Men da skal det være skikkelig kaldt og mørkt :-)

Marie

Siren sa...

Hei Renate! Så koselig at du vil følge meg videre! Ser du ikke bor så langt i fra meg, Senja her. Nydelig bilde av nordlyset. Ønsker deg en fin helg!:)

Unknown sa...

Åååh for ett vakkert bilde, og for ett øyeblikk!!ღ Dette er jo bare så magisk!ღ Her sørpå ser vi svært sjelden dette fantastiske fenomenet! Å når vi først ser det er det ikke like vakkert som nordpå.. Dere ser de vakreste farger!ღ
Ååh som jeg savner dette!! ;)
Nyt av herlige dager og takk for dine koselige ord hos meg ,)
Klem fra meg,
Anki